Google to amerykańska firma informatyczna, jej najbardziej znanym produktem jest znana i lubiana przeglądarka google, z której na co dzień korzysta większość użytkowników internetu. Jednak amerykański gigant ma zaproponowania dużo więcej niż tylko wyszukiwarka. W ostatnich czasach szczególnie rozwinęła się działalność internetowa, a Google dopracował swój pakiet dla firm G Suite i zmienił jego nazwę na Google Workspace. Jeśli jesteś ciekawy, jakie narzędzia dla firm zaproponował Google, to dalsza część artykułu jest właśnie dla Ciebie!
Jakie usługi są dostępne w pakiecie Google Workspace?
- Pakiet dla firm obejmuje najważniejsze w biznesie aplikacje takie jak: Gmail, Meet, Chat, Calendar i Drive oraz wiele więcej. Wszystkie te narzędzia są zintegrowane dla wszystkich pracowników, co ułatwia komunikację oraz chronione przed spamem i niechcianymi treściami reklamowymi.
- W poczcie elektronicznej dodatkowo pojawiają się nowe, niedostępne w normalnej wersji funkcje, takie jak: czat oraz połączenia video i głosowe.
- Możliwe jest także korzystanie z aplikacji na różnych urządzeniach, także offline.
- Dzięki połączeniu aplikacji członków zespołu możliwa staje się wspólna praca w czasie rzeczywistym, np. przy wypełnianiu dokumentu.
- Wszystkie firmowe pliki zapisują się na jednym dysku, więc każdy ma do nich prosty dostęp.
- Dane firmy są dobrze chronione dzięki dwuetapowej weryfikacji oraz logowaniu jednokrotnemu.
Google Workspace dostępny jest w czterech abonamentach miesięcznych: aby wybrać wersję odpowiednią dla firmy możesz wypróbować pakiety przez 14 dni za darmo.
- Business Starter– Jego cena początkowa, dotycząca pierwszych 20 użytkowników i obowiązująca przez rok, wynosi obecnie 20,70 zł miesięcznie za użytkownika, a standardowa 23 zł. W ramach pakietu w rozmowach grupowych może uczestniczyć do 100 osób, miejsce na dysku dla każdego użytkownika to 30 GB. Pakiet ten idealnie nadaje się na początek przygody z Google Workspace.
- Business Standard– Podobnie jak w poprzednim pakiecie cena początkowa wynosi 41,40 zł, natomiast standardowa 46 zł za użytkownika. Tutaj każdy użytkownik ma dostęp do 2 TB na dysku, a w rozmowach może wziąć udział do 150 użytkowników, spotkania te mogą być również nagrywane. Wersja ta posiada jako pierwsza, funkcję inteligentnego wyszukiwania.
- Business Plus– W tej wersji nie ma już ceny początkowej, a standardowa wynosi 69 zł miesięcznie. Na spotkania można zaprosić do 250 uczestników, a na dysku znajduje się 5 TB pamięci na użytkownika.
- Enterprise– Najbardziej zaawansowana wersja, na stronie Google nie ma podanej konkretnej ceny abonamentu, aby uzyskać informacje o cenie należy skontaktować się z zespołem sprzedaży. W tej wersji dla użytkowników nie ma prawie żadnych limitów, spotkania mają taką samą liczbę osób co poprzedni pakiet, zaś na dysku jest nieograniczona ilość miejsca. Jest to pakiet dla najbardziej wymagających przedsiębiorców.